• Site 100% Sigur

  • Transport Gratuit

    pentru sume peste 499 RON

  • Platesti La Livrare

  • Suport clienti Luni - Vineri

    8.00 - 16.00

Cos cumparaturi
0 produs(e) - 0,00RON
Cosul de cumparaturi este gol!

Informatii livrare

  1. Cine va livra produsele comandate ?
  2. Produsele comandate se livrează de catre noi pe teritoriul intregii tari (Romania) prin curierat rapid.
  3.  
  4. Cât mă costă expedierea?
  5. Costul de expediere al oricărui produs prezent pe Auto-piesa.ro este:
  6.  
  7.          In tara:             - 22 lei (tva inclus) la comenzi pana in 499 lei (pe o singura factura)
  8.                                   -  0 lei ( zero lei ) la comenzi de peste 499 lei (pe o singura factura)
  9.          In Ploiesti:      - 15 lei (tva inclus) la comenzi pana in  50 lei (pe o singura factura)
  10.                                   -  0 lei ( zero lei ) la comenzi de peste  50 lei (pe o singura facura)
  11.  
  12. Când se procesează comenzile?
  13. Dupa expedierea unei comenzi din “cosul de cumparaturi” in scurt timp veti fi contactat de unul din operatorii Auto-piesa.ro care va stabili cu dumneavoasta toate detaliile legate de livrare.
  14. Comenzile înregistrate se procesează în fiecare zi de Luni până Vineri în intervalul orar 09.00 - 17.00 si Sambata pana la ora 12.00
  15. Comenzile inregistrare Duminica sau in Sarbatorile Legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.
  16.  
  17. Când se trimit comenzile?
  18. Livrarea pieselor aflate in stocul nostru sau in stocul regional al furnizorilor nostri si  a caror comanda a fost plasata de Luni - Vineri pana in ora 17:00 vor fi trimise prin curier în interval de 0-24 de ore.Pentru comenzile efectuate Duminica si in Sarbatorile Legale intervalul de 24 de ore se scurge incepand cu prima zi lucratoare.
  19. Livrarea pieselor aflate in stocul furnizorilor la depozitul central sau a caror comanda s-a efectuat dupa ora 17.00 vor fi trimise prin curier în interval de 24-48 ore.Pentru comenzile efectuate Duminica si in Sarbatorile Legale intervalul de 24-48 de ore se scurge incepand cu prima zi lucratoare.
  20.  
  21. În cât timp ajunge comanda?
  22. Termenul de livrare poate varia în funcție de locația dumneavoastră. In general:
  23.          24h - 48h pentru clienții aflați în zonele urbane
  24.          48h - 72h pentru clienții din zonele rurale
  25.  
  26. Ce se întamplă dacă nu sunt la adresa menționată în momentul când se livrează comanda?
  27. În cazurile în care nu veți fi găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul vă va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat și comanda va fi considerata anulata.
  28.  
  29. Ce se întâmplă dacă data de livrare estimată a trecut şi încă nu am primit comanda mea?
  30. Din motive independente de vointa noastra este posibil sa apara unele erori in livrarea comenzii dvs.Daca comanda intarzie nejustificat, vă rog să semnalați acest lucru la numărul de telefon 0733343335 sau prin e-mail la office@auto-piesa.ro.
  31.  
  32. Ce trebuie să știu când plătesc ramburs la ridicarea coletului?
  33. În cazul livrării prin metoda de plată ramburs, plata se face în lei, integral, către comisionarul care efectuează livrarea. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării comenzii la care se adauga taxa de curier.
  34.  
  35. Nu am găsit în colet documentele produselor. Ce trebuie să fac?
  36. Produsele verificate si ambalate corespunzător vor fi expediate împreună cu factura si certificat de garanție.
  37. Trebuie să ne notificați prin email la office@auto-piesa.ro sau la numărul de telefon 0733343335, absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 12h de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.
  38.  
  39. Am primit coletul avariat, desigilat. Ce trebuie să fac?
  40. În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat vă rugăm să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactați în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei la numărul de telefon 0733343335