Cine va livra produsele comandate?
Produsele comandate se livrează de către AUTO-PIESA pe teritoriul întregii țări (România), prin curierat rapid.
Cât mă costă expedierea?
Costul de expediere al oricărui produs prezent pe auto-piesa.ro este:
Când se procesează comenzile?
După expedierea unei comenzi din “coșul de cumpărături”, în scurt timp vei fi contactat de unul dintre operatorii auto-piesa.ro care va stabili cu tine toate detaliile legate de livrare.
Comenzile înregistrate se procesează în fiecare zi de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 - 17:00 și sâmbătă în intervalul orar 09:00 - 12:00.
Comenzile înregistrate în zilele de duminică sau sărbători legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
Când se trimit comenzile?
Livrarea pieselor aflate în stocul nostru sau în stocul regional al furnizorilor noștri și a căror comandă a fost plasată în zilele de luni până vineri, până în ora 17:00, vor fi trimise prin curier în interval de 0 - 24 de ore. Pentru comenzile efectuate în zilele de duminică sau sărbători legale intervalul de 24 de ore se scurge începând cu prima zi lucrătoare.
Livrarea pieselor aflate în stocul furnizorilor la depozitul central sau a căror comandă s-a efectuat după ora 17:00 vor fi trimise prin curier în interval de 24 - 48 ore. Pentru comenzile efectuate în zilele de duminică sau sărbători legale, intervalul de 24 - 48 de ore se scurge începând cu prima zi lucrătoare.
În cât timp ajunge comanda?
Termenul de livrare poate varia în funcție de locația ta. În general:
24h - 48h pentru clienții aflați în zonele urbane;
48h - 72h pentru clienții din zonele rurale.
Ce se întamplă dacă nu sunt la adresa menționată în momentul când se livrează comanda?
În cazurile în care nu vei fi găsit la adresa de livrare menționată în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul te va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat și comanda va fi considerată anulată.
Ce se întâmplă dacă data de livrare estimată a trecut şi încă nu am primit comanda?
Din motive independente de voința noastră este posibil să apară unele erori în livrarea comenzii tale. Dacă comanda întârzie nejustificat, te rugăm să semnalezi acest lucru la numărul de telefon 0748 550 320 sau prin e-mail la office@auto-piesa.ro.
Ce trebuie să știu când plătesc ramburs la ridicarea coletului?
În cazul livrării prin metoda de plată ramburs, plata se face în lei, integral, către comisionarul care efectuează livrarea. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării comenzii la care se adaugă taxa de curier.
Nu am găsit în colet documentele produselor. Ce trebuie să fac?
Produsele verificate și ambalate corespunzător vor fi expediate împreună cu factura și certificatul de garanție.
Trebuie să ne notifici prin email la office@auto-piesa.ro sau la numărul de telefon 0748 550 320 absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 12h de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.
Am primit coletul avariat, desigilat. Ce trebuie să fac?
În cazul în care constați că pachetul tău a sosit avariat sau desigilat te rugăm să-l refuzi (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactezi în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei la numărul de telefon 0748 550 320.